아고다 이용회원 100% 생생리뷰

여행자 유형 선택
양호함



이용후기 337개
  • 숙소 청결 상태 5.2
  • 부대시설 5.1
  • 위치 7.8
  • 객실의 편안함 6.1
  • 서비스 5.8
  • 가격 대비 만족도 5.9
  • 음식 및 레스토랑 5.8
정렬 기준

Millasari / 인도네시아
출장 및 비즈니스
디럭스 비즈니스 트윈
숙박: 2016년 5월 | 1박
The hotel need to reconstruction very soon
The room is so smell and the bed really worst. AC looks really old, and even I didnt felt AC exists. And the last, the bathroom so dark and very bad condition
작성일: 2016년 5월 28일 토요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Natarod / 태국
그룹 여행객
디럭스 비즈니스 트윈
숙박: 2016년 4월 | 1박
place to crash for the night
Nothing special about this hotel, only a place to crash for a night. Pick this place because its convenience to the train station . How's unlucky, we got the room with toilette that doesn't work. Ending up need to move to other room at midnight. Not fun! Food and staff were not that great either. :(
작성일: 2016년 4월 12일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Handy / 인도네시아
커플
1 베드룸 슈페리어
2박 | 2016년 3월
value for money versus cleanliness
well, I couldn't expect more with this price, the great thing about this hotel is the location but the catch is their cleanliness, at least should have no smell rather than bad smell
작성일: 2016년 4월 1일 금요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

MARSENIA / 인도네시아
청소년 동반 가족
1 베드룸 슈페리어
숙박: 2015년 7월 | 1박
simple and clean
it's an old hotel however, it is still quite clean and satisfactory
작성일: 2016년 2월 2일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Steven / 브루나이
커플
디럭스 비즈니스 킹
5박 | 2016년 1월
The aircondition is not cold.
The whole hotel air condition is not cool, what more for the rooms. The toilet look very old and in poor stage. The breakfast is simple not much choices. I book for 5 night stay and I only manage to stay 1 night only. The 4 night I book another hotel to stay.
작성일: 2016년 1월 21일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Ika / 인도네시아
출장 및 비즈니스
1 베드룸 슈페리어
숙박: 2016년 1월 | 1박
BAD SERVICE
The location near Train Station
I made the reservation for my colleague at this hotel because he will catch morning Train, finally he check out on 21.30 at the same day he check in because the Air conditioner (AC) on the room not working. It's Surabaya, the weather is really hot, he can't go to sleep without the AC. The hotel staff try to fix it but no improvement, the front desk said there no other room available to change and they didn't do anything about it. At least suggest or offer other hotel near them, but NO they didn't do it. It's a bad service, finally my colleague move to other hotel in front of this hotel.
작성일: 2016년 1월 18일 월요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

alfrino / 인도네시아
출장 및 비즈니스
디럭스 비즈니스 킹
숙박: 2015년 12월 | 1박
OK
OK, OK, OK
OK
작성일: 2015년 12월 29일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

kriskuarto / 인도네시아
출장 및 비즈니스
1 베드룸 슈페리어
숙박: 2015년 12월 | 1박
Location
Location location location
It was okay
작성일: 2015년 12월 24일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

endang / 인도네시아
출장 및 비즈니스
1 베드룸 슈페리어
숙박: 2015년 12월 | 1박
Need renovation on room
Good location n Large room
작성일: 2015년 12월 23일 수요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

sri / 인도네시아
유아/아동 동반 가족
디럭스 비즈니스 킹
숙박: 2015년 12월 | 1박
seems because properties and premises old ones and
i like the interior it's comfortable
the only things i dont like its premises they have to changes especially bed its so smelly and also looks like they don't changes
작성일: 2015년 12월 20일 일요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?


1

멤버십 프로그램 선택하기

페이지 상단의 '포인트맥스' 메뉴를 클릭해 포인트 적립을 원하는 멤버십 프로그램을 선택해 주세요.

2

멤버십 포인트 적립 가능 객실 선택하기

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 최대 4900 포인트 적립

멤버십 프로그램 포인트 적립이 가능한 객실 이용 시 적립 가능 포인트를 보여 줍니다.

3

로그인해 멤버십 포인트 적립하기

  • 멤버십 프로그램 회원 번호
  • 예약자와 투숙자가 다를 경우 클릭해서 투숙객 정보를 입력해 주세요.

예약 시 원하는 멤버십 프로그램 회원 번호를 입력해 주세요. 체크아웃 후 객실 예약 시 제시된 포인트가 적립됩니다.

멤버십 프로그램을 선택해 적립을 시작하세요.