아고다 이용회원 100% 생생리뷰

여행자 유형 선택
우수함



이용후기 1210개
  • 숙소 청결 상태 8.9
  • 부대시설 8.6
  • 위치 7.6
  • 객실의 편안함 8.9
  • 서비스 8.5
  • 가격 대비 만족도 8.3
  • 음식 및 레스토랑 7.7
정렬 기준

Pitchaya / 태국
그룹 여행객
디럭스 오존
숙박: 2016년 8월 | 1박
good view and location
good view and location
작성일: 2016년 9월 6일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Hang / 중국
개인 여행자
오션뷰 디럭스
3박 | 2016년 8월
Bad Service/服务太差
The hotel location is up at a hill and it is not convenient to elder / silver citizens to walk to. And the Tuk Tuk service run by the hotel is only 3 times per day which is quite less and not considerable. Talking to their staff, for the Restaurant staff, they are quite polite and helpful. But regarding to the front desk staff, Jesus, they are super unprofessional and impolite, not smile when you make a requiry. And furthermore, there are up to 4-5 staff standing at the narrow front desk, and most of them doing nothing except talking and discussing about the customers in front of them in Thai. I hope the owner of this hotel could think and review the working efficiency of front desk staff, if has hired a trainee then could lay off some permanent staff for cost saving. Considering the occupancy rate, there is no need to hire many gossip girl or gay at the Front Desk. It is unbelievable that they don't know what is hospitality from the heart in such nice country like Thailand.
작성일: 2016년 9월 3일 토요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Sara / 싱가포르
커플
디럭스 오존
2박 | 2016년 8월
Great hotel for a get away
Liked the hotel, but would probably try the other room option next time. The room given initially had a problem with the TV, ended up changing to a room with no outdoor tub, blocked view... Wouldn't have changed rooms if we knew the channels had practically nothing on, couldn't watch anything English without paying extra... Was raining while we were there so staying in the room with nothing on TV was the worst, plus there was no view. Another thing to add was that the room was not cleaned properly, hair on the floor and in the tub, and bedsheets were stained.
작성일: 2016년 8월 30일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

HYUN / 대한민국
개인 여행자
오션뷰 디럭스
3박 | 2016년 8월
worse than before
I visit this hotel like every year, but this time i'm pretty disappointed of their service(breakfast, facilities got older, less workers). View from the rooftop is still good.
작성일: 2016년 8월 25일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Nisarat / 태국
커플
디럭스 오존
숙박: 2016년 8월 | 1박
Great hotel
Nice view at Kata beach
작성일: 2016년 8월 22일 월요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

CHATPHETCH / 태국
커플
디럭스 오존
3박 | 2016년 8월
Perfect
Very good design of the room. Clen and moden. Staffs are very nice
작성일: 2016년 8월 16일 화요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Nuntawut / 태국
출장 및 비즈니스
디럭스 오존
2박 | 2016년 8월
Accommodation
Black and white mood of relaxation. Great!!!
작성일: 2016년 8월 11일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

kornkamon / 태국
커플
디럭스 오존
2박 | 2016년 7월
Excellent
View / room / Facilities excellent
작성일: 2016년 8월 11일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

syed / 인도
커플
오션뷰 디럭스
8박 | 2016년 7월
Good property with bad managment
Free breakfast is next to nothing. Fruits are so cheap in phuket Only watermelon available. Very scare breakfast. The chef does not know how to make an omelet. Omelette without any thing was a first for me. Front desk is very bad. The guy at check out called me and told me to leave the room in 10 min as I had already requested a late check out at 12.30 . I already conveyed this to the assistant Gm who is a very polite and nice lady. I give her five stars as she apologised for her staff. But if the hotel owner don't want to lose business then they should hire a new front desk team. Even sometime customer demand cannot be met they should just take time and then say No politely. I would never return to this property because of the staff. I had stayed 8 days and all joining rooms were vacant most of the time and point blank refused to extend my checkout time by 1 hours. I have stayed in phuket in very well mannered atmosphere. I would go there.And there is another hotel next door.
작성일: 2016년 8월 5일 금요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?

Kanya / 태국
커플
디럭스 오존
숙박: 2016년 8월 | 1박
Good
Very good see you agian next month.
작성일: 2016년 8월 4일 목요일
이 이용후기가 도움이 되었나요?


1

멤버십 프로그램 선택하기

페이지 상단의 '포인트맥스' 메뉴를 클릭해 포인트 적립을 원하는 멤버십 프로그램을 선택해 주세요.

2

멤버십 포인트 적립 가능 객실 선택하기

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 최대 4900 포인트 적립

멤버십 프로그램 포인트 적립이 가능한 객실 이용 시 적립 가능 포인트를 보여 줍니다.

3

로그인해 멤버십 포인트 적립하기

  • 멤버십 프로그램 회원 번호
  • 예약자와 투숙자가 다를 경우 클릭해서 투숙객 정보를 입력해 주세요.

예약 시 원하는 멤버십 프로그램 회원 번호를 입력해 주세요. 체크아웃 후 객실 예약 시 제시된 포인트가 적립됩니다.

멤버십 프로그램을 선택해 적립을 시작하세요.